Från Sollentuna till Bromma

Checkade ut från Story hotel efter en fantastisk frukost. Hembakat bröd med lax på ....hemmagjordajuicer ..spenat äpple, ananas och citron i den ena. Ingefära, morot , ananas och i den tredje var Gjord på kiwi, ananas och apelsin. De var fantastiskt goda. 
Var tvungna att bo på Flyghotellet i Bromma, då det inte fanns rum på Story på söndagnatten. Anna hade från början tänkt köra hem till Skåne efter konserten, men hur tokigt hade inte det varit.
Alltid när Anna och jag är ute och reser så händer de mest konstiga saker. Nu idag när vi skulle ta oss från Sollentuna till Bromma (2 km) ....vi sätter på GPS..och lite trög var hon....jag sätter på min i mobilen...... Annas gPS ....säger när vi står vid stoppljus "sväng västerut.....10 sek. senare...sväng söderut" . När vi sen skull svänga in mot Bromma, så skulle vi svänga norrut! 
Vi kommer till en rondell så visar min...första avfart....Annas tredje avfart ....Anna kör tre varv i rondellen innan hon bestämmer sig för fjärde avfarten....fel....försöker göra ett nytt försök, men fel igen ...ett tredje försök och min säger tredje avfarten i rondellen. DÅ säger Annas femte avfarten= där vi kom ifrån ! Sen skulle vi hitta hotellet och efter två försök så lyckades vi. Incheck....hittar ingen Anna Grass först...då funderade vi på om vi var vid rätt hotell.....fick nyckel...upp på rummet....funderade på om det var rätt ....ner igen från våning 6 ...jo det var rätt.....upp igen och här är vi nu 


Från Story hotel till Flyghotellet






Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt