A Relaxing weekend.

Denna helgen skall jag bara koppla av. Jag behöver verkligen det, eftersom jag känner mig lite stressad. Jag vaknade i torsdags med en fruktansvärd huvudvärk och jag som nästan aldrig har huvudvärk, så jag förstod att jag blir tvungen att hoppa över dansen på kvällen . Jag har haft svårt att somna den senaste tiden. Klockan kan bli både 1 och 2 på natten innan jag sover. Det ....och min sömnapné kan ha bidragit till huvudvärken,  för på torsdagen hoppade jag i säng tidigt och sov 8 timmar och var helt ok på fredagen. Min apne' skena kan också vara orsaken till att jag har svårt att somna. Den spänner om tänderna. Idag skall jag bara sitta och se på film och sticka  och ta en lång promenad om solen kommer fram. Kanske kanske jag stryker tvätt annars kan det vara till imorgon.

This weekend I'll just relax. I really need it because I feel a little stressed. I woke up on Thursday with a terrible headache and I almost never have a headache, so I realized I had to jump over the dance in the evening. I have had a hard time falling asleep lately. The clock can be both 1 and 2 in the night before I sleep. That .... and my sleep apnea may have contributed to the headache, because on Thursday I jumped to bed early and slept 8 hours and was quite ok on friday. My apnea shine can also be the reason why I'm hard to fall asleep. It tense around the teeth. Today I just sit and watch movies and stick and take a long walk if the sun is coming. Perhaps maybe I'm ironing laundry or it may be tomorrow.

Comments

Unknown said…
Finns inget värre än att ha svårt att sova. Ta hand om dig själv nu. Ibland är det skönt att bara vara.Trevlig helg.

Popular posts from this blog

Skåne runt