Barnvakt i vejbystrand

Igår åkte jag med buss till Ängelholm och min son hämtade mig på järnvägsstation. Vi åkte till ishallen, där mitt barnbarn Eric hade målvaktsträning, så jag fick se de sista tränings minuterna. 
Jag skall passa mina tre barnbarn i dag och jag hade hoppats på sol och fint väder, men det var molnigt  hela dagen. Barnen såg mest på barnprogram på TV utom Eric som spelade spel på datorn. Efter lunch gick jag ut med Alexandra och hon somnade efter en stund och sov i två timmar. 
Nu är jag hemma i Hässleholm och imorgon börjar jag jobba igen efter ett skönt jullov. 

Yesterday I went by bus to Ängelholm and my son picked me up at the train station. We went to the ice hall where my grandson Eric had a goalkeeper training so I had to see the last training minutes. I will babysit my three grandchildren today and I had hoped for sun and nice weather, but it was cloudy all day. The children watched children's programs on TV except Eric who played games on the computer. After lunch I went out with Alexandra and she fell asleep for a while and slept for two hours. Now I'm home in Hässleholm and tomorrow I'm going to work again after a nice Christmas holiday.

Eric i sin målvakts utrustning 


Isabelle och Alexandra tittar på TV och är morgontrötta

Comments

Unknown said…
Kul att du är tillbaka efter några dagars uppehåll. God arbetslust efter din julledighet.

Popular posts from this blog

Skåne runt