Count down

Nu har jag varit nere i källaren och hämtat upp min resväska. Jag kan inte vänta längre. Jag brukar ta upp den någon vecka före jag skall resa, så jag inte glömmer något. När jag kommer på något jag skall ha med mig, lägger jag det i väskan och sen någon dag före avresan, går jag igenom och ser om där är något onödigt. Oj, vad skönt det skall bli att få komma ner till sol, värme och Nevis time = Rush slowly. Musiken, dofterna, vågskvalp, en bra bok, liggandes under en Palm. Gå och leta efter snäckor och seaglass. Ja, jag längtar verkligen.
Now I've been down in the basement and picked up my suitcase. I can not wait any longer. I usually pick it up a week before I'm going to travel so I do not forget something. When I come up with something I will bring with me, I put it in the bag and then one day before departure, I go through and see if there is anything unnecessary. Oh, how nice it will be to get down to the sun, heat and Nevis time = Rush slowly. The music, the scents, the scales, a good book, lying under a palm tree. Go and look for shells and seaglass. Yes, I really crave.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt