Detta är inget Nyårslöfte

Nu har jag fått rutin i träning och nu skall jag bara planera mina måltider, så jag har köpt en bok som har 6 veckors färdiga menyer av LCHF mat och en GI matbok med ytterligare 6 veckors menyer. Efter detta så bör jag komma in i bra rutin gällande måltider. Det bästa med LCHF är att jag kan dricka mitt rödvin, eftersom det innehåller inte många kolhydrater. 
Igår började jag med en wok bestående av olika sorters grönsaker och sallader och effekten blev det som många tanter på Östermalm betalar många pengar på ( tarmsköljning). Det var tur att jag inte gick  upp på stan och handlade, för det hade slutat med en katastrof. Magen  kurrade och fräste så jag fick en varning om vad som skulle hända. 
Min träning består av lite pilates och yoga blandat med skivstångsträning. Jag har skivstång och hantlar liggandes vid fotgängarna av sängen och när jag bäddat sängen så är det bara att sätta igång med träning. 
Så fort det blir bättre väder så kommer jag att fortsätta med mina promenader. Jag har ingen lust att promenera i regn och rusk, så istället så fortsätter jag att se på mina filmer. Jag har nog över 150 så det tar lite tid. Jag börjar först med de som jag tror är bäst och än så länge har det visat sig vara rätt.

Now I've got a routine in training and now I'm just planning my meals so I've bought a book that has 6 weeks of ready-made menus of LCHF food and a GI food book with another 6 week's menus. After that, I should get into the good routine regarding meals. The best thing about LCHF is that I can drink my red wine because it does not contain many carbohydrates. Yesterday I started with a wok consisting of different kinds of vegetables and salads and the effect became what many aunts at Östermalm pay a lot of money on (bowel rinsing). I was lucky I did not get up to town and trade because it had ended with a disaster. The stomach curled and froze so I got a warning about what would happen. My workout consists of some pilates and yoga mixed with barbell training. I have a barbell and dumbbells lying at the pedestrians off the bed, and when I bed the bed it's just getting started with training. As soon as there is better weather, I will continue with my walks. I have no desire to walk in rain and debris, so instead, I will continue watching my movies. I probably have over 150 so it takes some time. I'll start with those which  I think are the best and so far it has proved to be right.

Comments

Unknown said…
Lycka till med diet och träning! Prövade LCHF gick inte ner ett kilo.Dock kan jag väl erkänna att träningen uteblev mer eller mindre.

Popular posts from this blog

Skåne runt