New design

Det är inte lätt att göra ett nytt utseende på bloggen, men jag är tvungen att göra det. Designen jag hade, gjordes för 10 år sedan och den stöds inte längre av systemet, så det är bara att prova mig fram. Problemet är bara att min layout inte passar till den nya designen, så just nu provar jag fram. Jag tror att jag hittar något som skall fungera någorlunda, annars så får jag börja om från början med en helt ny blogg.
Lite foto från gårdagen kommer här 


It's not easy to make a new look on the blog, but I have to do it. The design I had, was made 10 years ago and it is no longer supported by the system, so just try it out. The problem is just that my layout does not fit the new design, so right now I'm trying out. I think I'll find something that will work reasonably, otherwise I'll start over with a brand new blog from the start. A little photo from yesterday comes here

The lobster was really good

And the cod with shrimp and saffron , too

Glacé au Fluor 



At my doughter's

Comments

Unknown said…
Det ser ut som ni hade en trevlig nyårsafton med god mat. God Fortsättning på 2018.Här kommer jag att kika in emellanåt.
👍🏻😘 trevligt att ha dig här . God fortsättning till er också

Popular posts from this blog

Skåne runt