A crazy time to live in

Ja, vi lever i en tokig värld. Det är fake news och censur på många artiklar. De som begår brott blir släppta och kan snabbt fortsätta sin brottsliga bana. Det är mer synd om brottslingar än om brottsoffren. Det mesta håller på att gå åt helvete i Sverige! Sjukvård, rättsväsendet, skolan, åldringsvården o.s.v
Jag  har ju lämnat Facebook. Det enda jag gör är att publicera blogginlägg och se på aviseringar. Anledningen att jag inte tittar på flöden är att jag bara blir förbannad på alla korkade inlägg och dessa profilfoto som är gjorda i olika fotoshops program där de är förskönade. Hela tillvaron är tillgjord och många skall vara så " politiskt korrekta" så jag blir spyfärdig. Deras liv och " tyck synd om mig " hängs ut och de skall vara så präktiga. Nä, det var ett bra beslut av mig. 
Idag är det strålande sol, men lite kyligt. Jag kommer nog att gå en runda och få lite sol på mig, men sen blir det att krypa upp i min fåtölj och fortsätta med min bok.
I fredags kväll var jag hemma hos  min dotter Rebecca och Martin. Martin lagade mat och Rebecca och jag gick och handlade lite kaffekoppar och jag även små tallrikar till min havregrynsgröt.
Rebecca hade fått en stor tavla med Michel Jacksson på......

Yes, we live in a crazy world. There are fake news and censorship on many articles. Those who commit crimes are released and can quickly continue their criminal path. It's more a pity on criminals than about the victims. Most of things are going to hell in Sweden! Healthcare, the judiciary, the school, the elderly, etc.
I have left Facebook. All I do is publish blog posts and look at notifications. The reason I do not look at the feeds is that I'm only pissed off on all the stupid posts and those profile photos that are made in different photo shoots programs where they are delighted. The whole existence is made available and many should be so "politically correct" so I become profane. Their lives and "pity on me" hang out and they are so magnificent. Well, that was a good decision of me.
Today, it's  sunny, but a little cool. I will probably take a walk and get some sun on me, and after I'll be crawling up in my armchair and continuing with my book.
On Friday night I was at home with my daughter Rebecca and Martin. Martin cooked food and Rebecca and I went shopping some coffee cups and even small plates for my oatmeal porridge.
Rebecca had received a big blackboard with Michel Jacksson on ......





Real or Not....🤔🤔



Fin tavla

Kocken funderar


Jag och Rebecca 

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt