Now I'm waiting for springtime

I går  tittade solen fram och jag fick helt plötsligt mer energi. Jag åkte till mamma och klippte hennes hår och hon fick en ny snygg frisyr. Vi har fortfarande snö och kallt. På kvällen såg jag på melodi Grand prix och de tre bästa bidragen placerade dig på de tre första platserna, dock inte som jag hade önskat. Den som kom på tredje plats ville jag ha som vinnare. 
Idag regnar det och det är grått och kallt, men kanske snön försvinner nu. Idag har jag börjatvmin nya träningsform, balett. Jag gör det hemma och följer ett par dansskolor på Youtube, förhoppning är att få bättre hållning, sänka axlar och stärka mage, ben och armar.

Yesterday was a sunny day and suddenly I got more energy. I went to mom and cut her hair and she got a new stylish haircut. We still have snow and cold. In the evening I watched the Melody Grand Prix and the three best songs were placed in the first three places, but not as I wish. Whoever came in third place would I have as a winner.
Today it's raining and it's gray and cold, but maybe the snow will disappear now. Today I have a new training form, ballet. I do it at home and follow a couple of dance schools on Youtube, hope is to get better posture, lower shoulder and strengthen my stomach, legs and arms.

Friday morning when I went to work 

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt