Summertime

Ja, då har vi gått över till sommartid och förlorat en timme. Nu kommer jag att vara trött fram tills vi får vintertid igen i oktober. Jag fattar inte varför det skall ändras hit och dit. Antal Hjärtinfarkter ökar just vid övergång av vintertid/ sommartid och tvärt om. Många äter medicin vid övergången till sommartid och jag ta en halv barnalbyl i förebyggande. De senaste dagarna har jag haft mycket att göra . Jag skall göra en riktig storstädning. Jag har tvättat alla mina jackor, kappor, renbäddat sängen och tvättat täcken och kuddar. Jag har Putsat fönster och tvättat gardinerna. Veckan som kommer har vi påsklov så jag tänkte ta ett rum/dag. Igår tog jag hallen men idag tänker jag inte göra något. Idag skall jag lata mig. Eventuellt kommer jag med ett inlägg ikväll ang. Facebook och mediedrev. Tacka vet jag reportrar på 60-70- talet. Idag har de ingen etik och moral . De tror de kan göra vad som helst. Idioter.

Yes, then we have gone over to summer time and lost an hour. Now I will be tired until we get back to wintertime  in October. I do not understand why it's going to change here and there. Number of Heart Attacks increases just when changing winter time / summer time and vice versa. Many eat medicin at the transition to summer time, and I take half a children's barrel in prevention. In recent days I have had a lot to do. I'll do a real big cleaning. I have washed all my jackets, coats, cleaned bed and washed blankets and pillows. I have a clean windows and washed the curtains. The week to come, we have Easter holidays so I am going to take a room / day. Yesterday I took the hall but today I do not intend to do anything. Today I'm going to be lazy. Possibly I will post a comment tonight about  Facebook and media. The  reporters in the 1960s. Could do a proper work. Today they have no ethics and morals. They think they can do anything. Idiots.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt