Friday and after work

Jag jobbade extra igår och fick skynda mig hem från skolan, så jag skulle bli klar att träffa gänget på after work. Det var en solig men blåsig dag och Bishops Arms hade gjort klar uteserveringen och dit skall jag och Anna idag (lördag). Vi träffades först på Bishops och sen gick vi lobbybaren på Statt . Jag var hemma vid 19- tiden och käkade lite innan jag såg "Let's dance " till klockan 21 då min favoritserie började. 8 nya avsnitt av "Morden i Paradiset", så nu vet jag vad jag kommer att titta på de närmastes veckorna. 

I worked extra yesterday and hurried home from school, so I'd be ready to meet the crowd at after work. It was a sunny but windy day and Bishop's Arms had finished the outdoor seating and me and Anna  will be there today (Saturday). We first met at Bishops and then we went to the lobby bar at Statt. I was at home at 19 o'clock and eat my dinner  before I saw "Let's dance" until 21 o'clock when my favorite series started. 8 new episodes of " Death in Paradise ", so now I know what I will look at in the next few  weeks


Me running from work 





Comments

Unknown said…
Låter härligt att ni kan sitta ute och njuta,det var på tiden efter den sena vintern. Hoppas att Du och Anna hade en trevlig kväll.

Popular posts from this blog

Skåne runt