From winter to summer

Idag har det varit riktig vår/ sommarvärme. För en vecka sen vräkte snön ner ....över 20 cm på en dag och idag hade jag 22-23grader på balkongen i skuggan. Jag och min dotter passade på att sittadär och njuta över ett par glas vin. Det var sommarvärme och vi satte oss i skuggan. Igår  var Anna här och vi gick först till en uteservering och tog ett glas öl. Roligt hade vi och vi åt min egengjorda gravade lax. Det var enormt gott. 
Jag har sett ett par vårfåglar förutom sångsvanar och tranorna, som kom när vi fortfarande hade vinter. I helgen har jag sett sädesärla och staren. 

Today, it has been true spring / summer heat. Last week the snow dropped .... over 20 cm in one day and today I had 22-23 degrees on the balcony in the shade. Me and my daughter were looking forward to sitting and enjoying a couple of glasses of wine. It was summer heat and we sat in the shade. Yesterday, Anna was here and we first went to an outdoor seating and took a glass of beer. Funny we had and we ate my homemade buried salmon. It was hugely good.
I have seen a couple of spring birds in addition to the songswans and cranes, which came when we still had winter. This weekend I have seen wagtails and staring.



Comments

Unknown said…
Njut av värmen när ni har chansen. Låter gott med din lax. Det ska va gott att leva,eller hur?

Popular posts from this blog

Skåne runt