Today I'm babysitting

Idag passar jag mitt barnbarn Alexandra. Mitt andra barnbarn Isabelle är med sin mamma i Helsingborg. Hon är med i en isshow, som varar hela dagen. Alexandras bror Eric kommer förhoppningsvis  hem från skolan vid 14.30. Anders kommer förhoppningsvis hem vid 17- tiden från sitt jobb, så jag kan köra hem. Jag skall nämligen åka iväg imorgon vid 7.50. Tåget upp mot Nyköping och vart det sen bär får ni se i helgen. Jag har lite kvar att göra när jag kommer hem ikväll.... bl.a packa, men jag har plockat ihop det mesta, så det är mest att kontrollera att inget viktigt är glömt. Idag har vi ett underbart väder så snart skall vi gå ut en runda igen

Today, I'm watching over  my granddaughter Alexandra. My second grandchild Isabelle is with her mother in Helsingborg. They have a  ice show, which lasts all day. Alexandra's brother Eric comes home from school at 14.30. Anders will hopefully come home at 17 o'clock from his job so I can drive home. I am going to leave tomorrow at 7.50. The train up to Nyköping and where it's carried, you'll see this weekend. I have a little left to do when I come home tonight, packing, but I have picked up most things, so it's most important to make sure nothing is forgotten. Today we have a wonderful weather as soon as we go out for a walk  again





Comments

Unknown said…
Sött litet barnbarn du har. Du ska ut och resa. Kan det möjligtvis vara från Skavsta Nyköping färden går? Hur som helst ha det gott och trevlig resa.

Popular posts from this blog

Skåne runt