Unbelievable weather.....

Man tror inte det är sant. Vi har haft högsommarvärmen varje dag sen den 5 maj och det kommer stt fortsätta minst 10 dagar till. Temperaturen har legat på över 25 grader dagligen , oftast 27-28 grader. Jag har njutit på min balkong, där jag nu har satt ut mina tomat och chilliplantor. De är högväxta nu, så jag tror jag får problem när jag skall ta ut dom till sommarstugan. 
Igår var jag och hälsade på Wickan och hennes barnbarn Tingeling och givetvis glömde jag stt ta foto. Glömmer jag inte iphonen så glömmer jag att använda den. Ingela som är hennes nya matte får skicka över foto av dom i helgen. I gårkväll kom Hedda, en liten dvärgpudel till mig. Jag skall passa henne i 4 dagar och än så länge sköter hon dig exemplariskt . Jag jobbar på hundutställning i helgen för Bassetklubbens och då får hon följa med. Jag har ordnat så en ser till henne och tar ut henne på en rastning. Vi har inte så många hundar så det blir inte någon lång dag. Jag tror det var 54 på lördagen och 45 på söndagen.
Igår var jag duktig och städade lägenheten, så nu kan jag lata mig resten av veckan och njuta i det vackra vädret. 
You do not think it's true. We have had the high summer heat every day since May 5 and it will continue for at least 10 days. The temperature has been above 25 degrees daily, usually 27-28 degrees. I have enjoyed my balcony, where I have now put out my tomatoes and chilli plants. They are high-growth now, so I think I'm having trouble when I take them to the summer house.
Yesterday I was and wisit  Wickan and her granddaughter Tingeling and of course I forgot to take a photo. If I do not forget the iphone, I forget to use it. Ingela, who is her new Mom, may send a photo of them this weekend. Last night, Hedda, a little dwarf poodle came to me. She Will be with me for 4 days and so far she behavior is exemplary. I work at a dog show this weekend for the Basset Club, and she will come along. I've arranged so one looks after her and takes her out on a break. We do not have so many dogs so it will not be a long day. I think it was 54 on Saturday and 45 on Sunday.
Yesterday I was good and cleaned the apartment, so now I can laze the rest of the week and enjoy the beautiful weather.

Breakfast on my balcony 


My tomato and chilli plants 

He'd a and me watching television 


Comments

Unknown said…
Vilken trevlig balkong du har. Mysigt.

Popular posts from this blog

Skåne runt