Another week has passed

Tiden flyger iväg. Nu har ännu en vecka passerat och jag har hunnit träffa en karl och varit på Fridas 35- års fest. Festen började kl 16 och vi åkte hem kl 24, men de siste gästerna höll på till 4 på morgonen. Vädret är fortfarande solig, torrt och varmt och flertalet stora omfattande skogsbränder. Brandbilar och brandmän från Polen, Tyskland, Frankrike, Finland och Norge har kommit för att hjälpa till stt släcka bränderna. Jag har kanske glömt något land. Ja, vad har mer hänt? Jo jag har slutat röka mina cigariller. Vad gör man  inte för en karl 😳😇😇 när det främjar min hälsa... Sen har jag ryckt upp mig och börjat träna lite igen. Jag har varit lite lat, men nu gäller det att trots värmen träna. Skönt, jag har inte någon hundutställning förrän andra helgen i Augusti, jag skall jobba i Ronneby. 
Just nu befinner jag mig i Helsingborg hos min underbare danske man👍🏻

Time flies. Now another week has passed and I have met a man, been at Frida's 35- years birthday party. The party started at 16 and we went home at 24, but the last guests stayed at 4 in the morning. The weather is still sunny, dry and hot and p large forest fires. Firefighters cars and firefighters from Poland, Germany, France, Finland and Norway are now in Sweden and helping us to stop the fires. I may have forgotten any country. Yes, what has happened? Yes, I have stopped smoking my cigarillos. What does not you do for a man 😳😇😇 when it promotes my health ... Then, I  have started my training again. I have been a little lazy, but now it is true that despite the heat work out. Nice, I do not have any dog ​​show until the second weekend in August, I will work in Ronneby.
Right now I am in Helsinborg visit my Danish man. 👍🏻




The birthday party begins 


FRIDA 35 years birthday 



Rebecca and me the day before the party 

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt