Yesterday in Helsingborg

Igår eftermiddag åkte jag till Helsingborg. Jag hade rätt efter mina iakttagelser under promenaden. Här i stugan kom inte en regndroppe, trots stt de lovar rikligt med regn hela dagen. Det regnade däremot på många platser i Skåne. Jag tror att inlandet och östra Skåne fick regn. Jag körde härifrån kl 14 och när jag kört 5 kan började stänka lite på framrutan och när jag kom till motervägen regnade så jag fick sätta på torkarbladen på intervall☔️☔️.  Regnet slutade när jag körde av E6 och gick på E4 in mot Helsingborg och det var skönt. Det hade inte varit roligt att komma på date i ösregn. Det var en trevlig eftermiddag och kväll. Min kusin kom ner och gjorde oss sällskap den sista 1,5 timman. 
Hur daten var???? Trevlig och jag hittade inga fel på honom och han visste hur man klär sig💞 Han följe mig till kusinens port, eftersom jag låg över hos henne.😳😉 . Jag åkte till stugan på förmiddagen och det var bara att börja vattna igen. Fortsättning följer.....

Last afternoon I went to Helsingborg. I was right after my observations during my walk. Here in the cottage did not come a rain drop, despite the fact they promise plenty of raid all day. On the other hand, it rained in many places in Skåne. I think the inland and eastern Skåne got rain. I drove from here at 14pm and when I drove 5 km it started to sprinkle a little on the front window and when I got to the motorway it was raining so I had to put on the wiper blades at interval☔️☔️. The rain ended when I drove off the E6 and went on the E4 towards Helsingborg and that was nice. It would not have been nice to come to date in the rain. It was a nice afternoon and evening. My cousin came down and made us party for the last 1.5 hours.
How the date was ???? Nice and I found no fault with him and he knew how to dress. He followed me to the cousin's door  because I overnights at her place. I went to the cottage in the morning and it was just to start watering again. To be continued .....

The view of Helsingör from Helsingborg 

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt