What a weather.....and I'm over the moon

De senaste dagarna har vi haft ett otroligt väder i södra Sverige. Temperaturen har legat över 30 grader och i tisdags hade vi 34 grader och vindstilla. Jag gick ner till stranden eftersom det var olidligt varmt och ingen skugga på tomten. Jag tänkte bada och svalka av mig i havet. .....trodde jag 😱
Där bryggan slutade var det fullt med alger på ett stort område, så det var bara att gå tillbaka till strandkanten och göra som barnen . Ligga på mage och krypa omkring inne på det grunda där vattnet var klart och fint. Värmen har också gjort att jag har fått springa med vattenkannan oftare. När jag kom tillbaka i måndags, så var mina hortensior förstörda och några växter till. Jag tror att min bror glömde att vattna dom. Han var fokuserad på att inte mina tomatplantor skulle förstöras. 
Idag så verkar det som om temperaturen stannar på 28 graden och nattemperaturen klart under 20, så nu kan man kanske sova igen och inte ligga och snurra som en propeller i sängen och ha lakanden liggandes i en hög vid fotändan
Ikväll eller  imorgon kommer min dansk på besök. Allt beror på om han fixar krånglet med server o produktions miljön så det fungerar imorgonbitti. 
Det är en skön känsla att vara förälskad ...

In recent days we have had incredible weather in southern Sweden. The temperature has been over 30 degrees and on Tuesday we had 34 degrees and a no wind . I went down to the beach because it was unhealthy hot and no shade on the plot. I was going to swim and cool off in the ocean. ..... I thought 😱
Where the bridge ended, there was a lot of algae in a large area, so just go back to the edge of the beach and do as the children... Lie on the stomach and crawl around  the shallow water, where the water was clear and fine. The heat has also caused me to run with water pitcher  more often. When I came back on Monday, my hydrangeas were destroyed and some other plans . I think my brother forgot to give them water. He was focused on not destroying my tomato plants.
Today, it seems that the temperature stays at 28 degrees and the night temperature is well below 20, so now I  may sleep again and do not lie and spin like a propeller in bed and have the bed sheets lying in a high at the foot end
Tonight or tomorrow my danish will be visiting. Everything depends if he fixes the hassle with the server and the production environment so it works tomorrow morning. 
It's a nice feeling to be in love ...

My morning walk today 



My morning walk on Sunday....nice view 

My tomatoes 




On the beach

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt