Been sick.....for a week


Ja, då har jag fått bältros igen. Börja känna av det lite redan en vecka innan det bröt ut. Dagen före hade jag djävligt ont i benet. Utslagen satte sig dumt, på övre delen av låret. Kanske var det förkylning som triggade igång det. Skönt att ha haft Erik här trots smärtan, men jag har lite kräm kvar från tuben jag köpte på Nevis. Det har inte hänt så mycket sen senast. Jag har mest lyssnat på musik och då Rod Stewarts senaste album som jag tycker är helt underbart bra.


Yes, then I've got shingles again. Get to feel it a bit already a week before it broke out. The day before, I had a bad pain in my leg. The shingles are on the upper part of the thigh. Maybe it was my cold that triggered it. Nice to have Erik here despite the pain, but I have some cream left from the tube I bought in Nevis. It has not happened so much lately. I have listened most to music and then Rod Stewart's latest album I think is absolutely wonderful.


Här har jag tillbringat den mesta tiden🤒🤒

Att dessa kan göra så ont😱🤒🤒

En räkmacka är nog bra medicin

Comments

Unknown said…
Först får jag önska Erik lycka til med sin operation. Sen hoppas jag att du snart blir bättre från bältrosen. Har hört att det ska göra jäkligt ont. Har du ingen medicin att ta? Kanske det var försent att ta den. Ha det så gott båda två.

Popular posts from this blog

Skåne runt