A Lovely Christmas

Mitt jullov började redan på torsdagen den 20 december och Peter kom till mig när jag var i gallerian och fixade mina naglar. På fredagen gick jag upp och hälsade på mina gamla elever på läredaskolan. De tyckte att jag skulle komma tillbaka så jag får ta och prata med rektorn lite längre fram i vår. Han vill att jag kommer tillbaka. Jag gjorde köttbullar och grillade skinkan, sen gick vi på AW, först på Casablanca och sen lobbybaren på stadt .

Peter och jag har haft en underbar lugn och skön julhelg. Vi har promenerat en lång runda varje dag och sett på serien " The truth about Harry Qubecks affair"  som var 10 avsnitt och mycket bra. Jag har för några år sedan läst boken. Sen har vi sett en bra film från Bollywood, My namn is Khan, som handlar om Khan som har Aspergers syndrom och jag fick svar på en del frågor. Filmen var mycket bra.  

Idag tog Peter min bil och åkte till Ängelholm och jag åkte till Tyringe och hälsade på mamma. Anders, Frida och alla mina barnbarn kom också dit, så det blev lite julfirande ......och nu visar vågen på 1,5 kg för mycket.....hu så nu är det bara 8 kg som jag har gått ner sen i augusti.


My Christmas holiday started already on Thursday, December 20 and Peter came to me when I was in the mall and fixed my nails. On Friday I went up and visited my old students at the Läreda school.They thought I would come back so I'm going to talk to the headmaster a little later in the spring. He wants me to come back. I made meatballs and grilled the ham, then we went to AW, first at Casablanca and then the lobby bar at stadt.
Peter and I have had a wonderful quiet and comfortable Christmas holiday. We have  had a long walk every day and seen the series "The truth about Harry Qubeck's affair" which was 10 episodes and very good. A few years ago I read the book. Then we have seen a good movie from Bollywood, My name is Khan, which is about Khan who has Asperger's syndrome and I got answers to some questions. The movie was very good.
Today Peter took my car and went to Ängelholm and I went to Tyringe and greeted my mother. Anders, Frida and all my grandchildren also came there, so there was a little Christmas celebration ...... and now I got 1.5 kg too much round my belly  ..... so now it is only 8 kg that I have gone down since  in August.



We got a white Christmas 

My meatballs and ham

After work 


First day walk.....a little bit chilling 

From day two 

And really cold 

Lovely dinner at home 

My son and granddaughter 

Isabelle

Alexandra

Eric and Isabelle

Last but not least...my lovely butler and boyfriend Peter 

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt