Love my work

Jag stormtrivs verkligen på min nya arbetsplats både med elever och arbetskamrater. Det är en av de bästa arbetsplatser jag varit på.
Här får man nästan lika mycket input som output. I måndags kom en elev och kramade om mig och gav mig en bukett rosor och en chokladask. Jag blev mycket glad och överraskad.

Jag har inte kunnat träna lika intensivt i november som de månaden tidigare eftersom min PT har gjort en operation, men igår var det dags igen och han körde totalt slut på mig. Jag har inte träningsvärk idag, men förmodligen känner jag av det imorgon.
Imorgon åker jag upp till Stockholm. Jag skall jobba på hundutställning på mässan i Älvsjö. Det är årets höjdpunkt och något jag ser fram mot.
Min nye man/partner kommer idag och det ser jag ännu mer fram mot och att inte få umgås med honom på helgen är det enda som drar ner mina förväntningar på Stockholmsresan, men förhoppningsvis ses vi redan nästa torsdag igen och kanske hela nästa helg

I'm really love my new workplace, both with students and colleagues. It's one of the best workplaces I've been to.

Here you get almost as much input as output. On Monday a student came and hugged me and gave me a bouquet of roses and a chocolate bag. I became very happy and surprised.
I have not been able to be at the gym as intensively in November as the month before, because my PT has done an operation, but yesterday it was time again and he completely ran out of me. I do not have exercise pain today, but probably I'll feel it tomorrow.
Tomorrow I go up to Stockholm. I will work at a dog show at the fair in Älvsjö. It is the highlight of the year and something I look forward to.
My new partner is coming today and I do not mind spending time with him ,and not seeing him this weekend is the only thing witch puts down my expectations on my Stockholm travel, but hopefully I will see him next Thursday again and maybe the whole next weekend

Blommorna jag fick av eleven


Jag och Peter dricker glögg och prosecco och äter pepparkaka med mögelost.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt