Same same but different

Förra veckan var jag hemma från jobbet och inte känner jag mig helt kry idag heller, så det blir tidigt i  sängen ikväll. Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar innan jullovet börjar.
I fredags hade jag AW här hemma och som vanligt mycket trevligt. Peter kom på torsdagskvällen och han skulle ha sin dotter denna helgen så hon kom på fredag eftermiddag och stannade till söndag middag.
Jag känner att jag hittat hem och det känns helt fantastiskt. Vi är så lika varandra i sätt och intresse och det känns helt bra.
Jag får försöka planera mina måsten så det inte inkräktar för mycket på mina lediga dagar, som jag vill tillbringa med Peter
Han kan redan plocka ur diskmaskin, gå ut med sopor och massera mina fötter och det känns helt rätt 😘👍
Jag får hoppas att jag får tid över till bloggen under helgerna.
Peter och jag är i ett förhållande och när jag publicerat det på Facebook så trodde många att det var dansken, men inte ...det var min svensk som bodde i ett par hus från mig i sommarstugan ute i Glimminge Plantering sen 1960-talet, så jag vet vem han är nu när vi träffade varandra igen.


Last week, I was home from work and I do not feel totally getting today either, so it will be early in bed tonight. Now it's only 3 working days left before Christmas holidays begin.

On Friday I had AW here at home and as usual very nice. Peter arrived on Thursday night and he would have his daughter this weekend so she came on Friday afternoon and stayed until Sunday 
I feel I've found home and it feels absolutely amazing. We are the same in each other in terms and interests and it feels perfectly good.
I may try to plan everything I have to do so it does not intrude too much on my vacant days, which I want to spend with Peter
He can already pick out a dishwasher, run out of garbage and massage my feet and it feels quite right 😘👍
I hope I'll have time to blog over the weekends.
Peter and I are in a relationship and when I published it on Facebook, many thought that it was Danish but not ... it was my Swedish who lived in a couple of houses from me in the summer house in Glimminge Planting since the 1960s, so I know who he is now when we met each other again.

Här i Glimminge plantering träffade jag Peter första gången och här på heden red han ofta.

Delar av AW gänget 


Blommor från Peter

Från Kimberly och Macke

Och från Henke

Same but difference .........

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt