CRAZY

jag tror jag blir tokig. Jag hinner inte komma till jobbet innan allt är totalt kaos. Det är så mycket att göra , så jag hinner inte med mina egna arbets uppgifter eller att få en kopp kaffe i normal tid. Jag som sa att jag skulle ta med mig NEVIS tiden hem till Sverige....färdigt idag??? nä kom igen nästa månad!!! Men det går inte...eleverna måste ha en lärare på sin lektion och det är jag som skall se till att de får det
När jag gick hemifrån i morse så hade jag bestämt vad jag skulle göra när jag kom hem. Jag skall storstäda hela lägenheten, slänga sådant som är onödigt och som jag inte använder. Jag skall ta ett rum i taget, MEN nu är jag fullständigt slutkörd och kommer bara att lägga mig på soffan. Jag har i allafall cyklat med Vicky och idag ville hon inte många meter. jag hade lämnat bilen på PMR  och där hade  jag min cykel som jag skulle cykla hem Vicky med. Hon satte fart, men när jag tog en anna väg än vad hon hade tänkt sig, så slog hon i bromsen och handbromsen. Jag fick halv dra henne hem, det spelade ingen roll hur jag lockad henne. Hon var skitsur över att jag inte cyklade där hon ville. Jag hade brottom hem , eftersom det kunde störtregna när som helst

 think I am crazy. I can not come to work until everything is in total chaos. There is so much to do, so I can not keep up with my own work tasks or to get a cup of coffee in the normal time. I said that I would take with me NEVIS time home to Sweden .... ready now??? nah come again next month! But it is not ... students must have a teacher at his lesson and it falls to me to ensure that they receive the
When I left home this morning so I had decided what to do when I got home. I shall be very clean the whole apartment, throwing things that are unnecessary and that I do not use. I shall take a room at a time, but now I am completely worn out and will just put me on the couch. I have at least ridden by Vicky and today she did not want many yards. I had left the car on the PMR and where I had my bike as I was cycling home with Vicky. She took off, but when I took one anna way than she had imagined, so she hit the brake and handbrake. I had to half drag her home, it did not matter how I enticed her. She was pissed off because I had not cycled in which she wanted. I would hurry home, because it was heavy rain at any time

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt