Anguilla

Usch, nu närmar sig hösten, men det skall bli bra väder till helgen.Jag åker ut till sommarstugan igen, för där kan jag verkligen koppla av. Detta hemska väder gör att jag börjar titta på resor ner till caribbien.  Jag funderar på att resa ner till våren. Antingen sista veckan i februari eller runt påsken. Denna gång kommer jag förmodligen att resa till Anguilla....jag är 99% säker på att det blir Anguilla.
Just nu arbetar jag lite väl mycket. Jag är på jobbet från 7 på morgonen fram till 5-6 på kvällen. Sen arbetar jag hemma, med att rätta elevarbeten eller planera lektioner

Yikes, now approaching autumn, but it will be good weather this weekend. I go out to the cottage again, where I can really relax. This awful weather makes me start to look at travel down to caribbien. I'm thinking of traveling down to the spring. Either the last week of February or around Easter. This time I will probably go to Anguilla .... I'm 99% sure that it gets Anguilla.
Right now I work too much. I'm at work from seven in the morning until 5-6 in the evening. Then I work at home, in correcting student work and plan lessons



ANGUILLA

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt