Då går vi till Maximteatern

Igår kammade jag igenom Hipster då han blev helt tovfri och klippte honom.
På kvällen åkte vi till Maximteatern och såg Persbrandt i "Den inbillningssjuke" . Det har varit en kulturhelg i Stockholm.
Jag har haft stora problem med blogger den senaste tiden. Det har inte gått att publicera bilder endast text, men i natt lyckades jag, men bilderna kom huller om buller och jag kunde inte lägga text under.
Nu sitter jag på tåget hem och det är strul.... Det är växelfel mm. Vi har bara kommit till Gnesta och det efter 1timme och 10 min...Vi vet inte hur länge  då Peter får nog vänta länge på mig på stationen i Hässleholm.
yesterday I combed through Hipster when he was completely rope-free and cut him.
In the evening we went to Maximteatern and saw Persbrandt in "Den inbillningssjuke". It has been a cultural weekend in Stockholm.

I have had major problems with blogs lately. It has not been possible to publish pictures only text, but last night I succeeded, but the pictures came topsy-turvy and I could not add text below.

Now I am sitting on the train home and it is muddly... It is gear fault etc. We have only come to Gnesta and there after 1 hour and 10 min ... We do not know how long.Peter will probably have to wait long for me at the station in Hässleholm.
Maximteatern


Ö









Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt